Home Gnome Collection - Steve Justice

poniedziałek, 3 lutego 2014

Jakoś tak przez zupełny przypadek mi się stworzyła druga kolekcja, chociaż nie skończyłam szyć jeszcze tej pierwszej... To takie typowe dla mnie :D Ale zostałam zagnomowana - to była po prostu miłość od pierwszego wejrzenia. W weekend powstały 3 gnomy i 2 króliki, chociaż naprawdę miałam bardzo mało czasu :D

Pierwszy Gnom, którego uszyłam - to Steve Justice. Stefan to w ogóle jest gościu. Stefan jest zawsze dobry, to taki poczciwiec, po prostu Stefan to jest Stefan i już. Ze Stefanem się nie dyskutuje, Stefan ma zawsze racje i zawsze mówi tylko raz. Chuck Norris chciał mieć na imię Stefan.

Gnom Stefan będzie czuwał nad bezpieczeństwem Waszego domowego ogniska nie dbając o własne życie czy wygody.
Wysokość: ok. 30,5 cm
Szerokość: ok. 19 cm 
Wypełnienie: 100% włókna poliestrowe 
Zielony polar 
Kremowy, czarny i zielony filc

Stefan z boku:

Stefan od tyłu:

Głowa Stefana z czapeczką i Hiacyntem:

Stefan czuwa zimową porą:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz