Nominacja do Liebster Blog

wtorek, 21 stycznia 2014

Nie wiem dlaczego, ale Blogger opublikował mojego posta, który później znikł i pozostał tylko w niepełnej wersji roboczej. Przepraszam wszystkich za zamieszanie :<

Kilka dni temu otrzymałam od Zapach Lawendy nominację do Liebster Blog. Oczywiście zaskoczyła mnie ona niesamowicie, bo dopiero zaczynam (chociaż blog istnieje już ponad rok) no i oczywiście ucieszyła bardzo, że ktoś jednak docenił mnie i moje Pluszaki :)



Z tego co wyczytałam na necie to Liebster Blog polega na nominacji dla tych blogów, które mają mniejszą ilość odwiedzających - innymi słowy pasuje do mnie :) Nominacje otrzymuje się od innego blogera, odpowiada się na 11 zadanych przez niego pytań i nominuje się kolejne 11 blogów zadając im kolejne 11 pytań. Nie wolno wybrać bloga, od którego otrzymało się to wyróżnienie.

Zapach Lawendy zapytała mnie i pozostałą 10 o:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Po pierwsze nie chciałam zaspamowywać moich biednych znajomych na facebooku ciągle umieszczanymi pluszakami :) I chociaż nadal to robię to przynajmniej nie w takim stopniu jak dotychczas. Po drugie miałam nadzieję podzielić się z szerszą grupą ludzi tym co robię oraz poznać inne blogerki - także pasjonatki hand made.

2. Masz słabość do...? 
Mam słabość do bardzo wielu rzeczy :) Uwielbiam dziwne pluszaki, te "pokrzywdzone" przez twórców i te wymuskane do bólu. Z moim Miśkiem litujemy się nad tymi przejechanymi przez samochód i spotkanymi w lumpexach. Kolejną moją słabością są ciuchy, torebki, paski, buty, kapelusze... Marcepan... Długo by wymieniać :)

3. Skąd pochodzisz?
Jestem rodowitą Poznanianką z dziada pradziada.

4. Lubisz psy czy koty?
Kiedyś bez wahania odpowiedziałabym, że koty.

Ale od kiedy nasze stado składa się z:
Nugatka
 
i Tosiaczka:
To chyba jednak pieski :) Jest spora różnica między posiadaniem niesfornego kota, a karnych i usłuchanych piesków.

5. W dzieciństwie chciałaś być? 
Oczywiście aktorką albo piosenkarką - generalnie sławną i bogatą :)
 

6. Jakiego zajęcia domowego nie lubisz najbardziej?
Nie cierpię prasowania i mycia naczyń. Zgadzam się całkowicie tutaj z Agathą Christie:



7. Wymarzony prezent urodzinowy?
Aktualnie to nowa maszyna do szycia, bo mój Łucznik zaczyna szwankować - stary i metalowy jest. Marzy mi się jakiś plastic fantastic z 30 ściegami a nie z eeee... dwoma

8. Twoje ulubione danie?
Spagetthi w każdej postaci.

9. Twoja najlepsza cecha?
Mimo wszystko, choć część ludzi weźmie to pewnie za wadę, ale uczciwość i bardzo silnie rozwinięte poczucie sprawiedliwości. I jestem szczera do bólu. 

10. Co dla Ciebie jest najważniejsze w życiu?
Miłość. Bo tylko dzięki niej człowiek coś osiąga.

11. Co Cię najbardziej przeraża?
tarantule i niezadowoleni Klienci.


Moje nominacje - nie są to może blogi z małą ilością odwiedzin, ale na pewno takie, które warto odwiedzić:
http://harmonytoday.blogspot.com/
http://joannacreation.blogspot.com/
http://kroliczachata.blogspot.com/
http://ksiazkowo-hanka-blog.blogspot.com/
http://marcepanowy-swiat.blogspot.com/
http://mniejslow.blogspot.com/
http://rozefiolkiianiolki.blogspot.com/
http://comicandnot.blogspot.com/
http://bialylisilas.blogspot.com/
http://podbezchmurnymniebem.blogspot.com/
http://omiljena.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jakie jest Wasze największe marzenie?
2. W jaki sposób odkryliście swoją pasję?
3. Co Was inspiruje?
4. Z jaką postacią historyczną chcielibyście się spotkać i porozmawiać?
5. Jaka jest Wasza ulubiona książka?
6. Jaka jest Wasza najgorsza wada?
7. Jakie jest Wasze motto życiowe?
8. Jaką cechę cenicie sobie najbardziej u przyjaciół?
9. Ulubiony film to...?
10. Jakie zwierzę posiadacie, albo chcielibyście posiadać?
11. Jak lubicie spędzać swój wolny czas?

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację kochana :)! Jest mi naprawdę miło. Jeszcze dzisiaj wrzucę do siebie banerek, jednak wolałabym nie odpowiadać na pytania - niespecjalnie lubię pisać czy mówić o sobie - mam nadzieję, że się nie obrazisz ;).
    Pozdrawiam ciepło!
    P.S. Ale masz cudne psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Twojego bloga i nominacja jak najbardziej się Tobie należy :) Oczywiście, że się nie obrażę za nie odpowiadanie na pytania - nie ma co zmuszać nikogo do czegoś na co nie ma ochoty.

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedź na moje pytania. Myślę, że takie nominacje są bardzo pozytywne. Nas prowadzące blogi mobilizują do dalszej pracy nad nimi, dają powera aby dzielić się naszą pasją. A przede wszystkim cieszą, że ktoś Nas zauważył i docenia to. I możemy w tym gąszczu innych blogów jakoś zaistnieć zauważone.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za nominację, naprawdę niesamowicie mnie ucieszyła :) Przynajmniej ma się świadomość, że ktoś zagląda na nasze blogi i że mimo wszystko to ma jakiś sens.

      Usuń
  3. Aha Twoje psiaki to słodziaki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosca i Nugatek radośnie machają do Was ogonkami bo im powiedziałam, że są cudowne :) Tosca pomruczała coś jeszcze, ale nie mam już pewności czy to było "dziękuję" czy "no wiadomo" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za miłe i niespodziewane wyróżnienie ;) Postaram się sprostać zadaniu na ile mój grymaszący internet mi na to pozwoli ;)

    Tymczasem pozdrawiam Cię Piękna Kobietko i gratuluję talentu ;)
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wzajemnością - podziwiam Twój talent i pasję :)

      Usuń
  6. Witaj, dziękuję bardzo za nominację, to dla mnie bardzo duże wyróżnienie :) Jeśli tylko złapie wenę na pisanie o sobie ( bo niestety robię to raczej niechętnie) to odpowiem na pytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! W końcu podołałam zadaniu odpowiedzenia na pytania. Gorzej poszło z nominacjami, ale i tak dzięki za nominację :)

    OdpowiedzUsuń